2017-12-15 08:47:27 | Warning: ob_start(): output handler 'ob_gzhandler' conflicts with 'zlib output compression' in /home/steviashop/naturkozmetika.rs/framework/classes/fw/fw.php(1) : eval()'d code on line 2
2017-12-15 08:47:27 | Notice: ob_start(): failed to create buffer in /home/steviashop/naturkozmetika.rs/framework/classes/fw/fw.php(1) : eval()'d code on line 2
Stvorili su ga oni, koji brinu o drugima, za one, koji brinu o sebi Vaša korpa
0 proizvod
0 Din
(Ukupno)

O nama

BREND

"Brendovi" i "Brendiranje" su postale svakodnevne reči kako u potrošačkom tako i u poslovnom svetu, ali ne dele svi istu ideju, ili čak ideal, o tome šta je brend i šta treba da bude.

Za nas znači sledeće:

Prvo, brend pokazuje kako proizvod izgleda i kako se pojavljuje. Posle iscrpne i nezavisne ankete trgovaca i potrošača, započete 2006-te, postalo je očigledno da je kod etiketiranja,koje smo u to vreme koristili, bilo suprotnosti, potencijalno zbunjujuće i nije adekvatno simbolizovalo proizvode i poslovanje. Stupili smo u kontakt sa jednom vodećom agencijom za dizajniranje, koja je dobila zadatak da modernizuje i obnovi imidž kompanije, sa posebnom pažnjom posvećenom da pomogne potrošačima da prepoznaju i odaberu proizvod koji bi bio upravo za njih. Ova vežba je i sada u toku i nastaviće da se razvija, kao i uvođenje novih proizvoda i novih tržišta.

Drugo, brend mora biti odraz onoga za šta se kompanija zalaže i u šta veruje. Mi želimo da naši klijenti ne samo kupuju naše proizvode, već i da se osećaju dovoljno sigurni u svoje kupovine, tako da ne samo da će opet kupiti, već će takođe preporučiti Faith in Nature i Clear Spring proizvode prijateljima i porodici.

Na kraju, brend mora da govori istinu. Zbog toga, mislimo da mora biti iskren, ne pokušavati čininiti i pokazivati nešto što nije. Primer za to je da smo istakli spisak svih sastojaka koji se koriste u određenim proizvodima, kako na latinskom tako i svojim uobičajenim imenima, kao i identifikovanje njihovih određenih izvora. To je već više od onoga što je potrebno zakonom i normama industrije, ali verujemo da klijenti moraju da se obezbede informacijama na osnovu kojih će se zasnivati njihove odluke o kupovini.

Jedan brend može da prevari nekoliko ljudi, ali mi ne želimo nikoga da prevarimo.